Dėl telefoninių pokalbių įrašų duomenų tvarkymo


  • Šis pranešimas parengtas informuoti šilumos ir karšto vandens vartotojus – klientus bei UAB „Litesko“ darbuotojus apie asmens duomenų tvarkymą UAB „Litesko“ filialuose vykdant klientų aptarnavimo telefoninių pokalbių  įrašymą, vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, šiuo informaciniu pranešimu, UAB „Litesko“ telefoninių pokalbių įrašų duomenų tvarkymo taisyklėmis, privatumo bei asmens duomenų tvarkymo pranešimais ir kitais dokumentais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą.

 

  • UAB „Litesko”

     Konstitucijos pr. 7, LT-09308 Vilnius

    El. p. [email protected]

    Duomenų apsaugos pareigūnas

    El. p. [email protected] 

    UAB „Litesko“ filialas „Biržų šiluma“

    Rotušės g. 20A, LT-41137 Biržai

    Klientų aptarnavimo telefonai

    8 450 32587, 8 656 51051

    El. p. [email protected]

    UAB „Litesko“ filialas „Druskininkų šiluma“

    Pramonės g. 7, LT-66181 Druskininkai

    Klientų aptarnavimo telefonai

    8 313 51670, 8 313 51072

    El. p. [email protected]

    UAB „Litesko” filialas „Kelmės šiluma“

    A. Mackevičiaus g.10, LT-86135 Kelmė  

    Klientų aptarnavimo telefonas

    8 427 61256

    El. p. [email protected]

    UAB „Litesko” filialas „Marijampolės šiluma“  

    Gamyklų g. 8, LT-68500 Marijampolė

    Klientų aptarnavimo telefonai

    8 343 71796, 8 343 71543

    El. p. [email protected]

    UAB „Litesko” filialas „Telšių šiluma“

    Lygumų g. 69, LT-87144 Telšiai

    Klientų aptarnavimo telefonas

    8 444 78564

    El. p. [email protected]

 

  • Asmens duomenų, vykdant pokalbių įrašymą, tvarkymo tikslai ir pagrindai
  • ► Klientų ar kitų skambinančiųjų asmens duomenys tvarkomi tikslu užtikrinti UAB „Litesko“ filialų teikiamų konsultacijų telefonu kokybę (prašymų ir skundų nagrinėjimo objektyvumą, klientų informavimą ir konsultavimą, vienodos konsultavimo praktikos apie UAB „Lietsko“ filialų teikiamas paslaugas formavimą). 
  • ► Pokalbis įrašomas konsultacijų telefonu skambinančio asmens sutikimo, kad pokalbis būtų įrašytas, pagrindu (BDAR 6 straipsnio 1 dalies a) punktas). 
  • ► Klientų aptarnavimo darbuotojo, atsiliepiančio konsultacijų telefonu, pokalbis įrašomas bendrovės teisėto intereso pagrindu, siekiant užtikrinti ir nuolat gerinti klientų aptarnavimo kokybę (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f) punktas).

 

  • Tvarkomi klientų asmens duomenys
  • ►skambinančio asmens telefono numeris; 
  • ►pokalbio data, laikas (pradžios, pabaigos), trukmė;
  • ►pokalbio garso įrašas, kuriame fiksuojami duomenų subjekto pateikti asmens duomenys: priklausomai nuo konkrečios situacijos tai gali būti asmens tapatybės duomenys (vardas, pavardė, gimimo data), kontaktiniai duomenys (adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas), duomenys, susiję su paslaugos teikimu ir sutarčių sudarymu (informacija apie teikiamas paslaugas, sutarčių duomenys, vartojimo duomenys, duomenys, kuriuos bendrovė gauna bendraudama su asmenimis tiesiogiai, raštu ar el. paštu, nuosavybės pasikeitimo informacija ir kt.), mokėjimų/sąskaitų duomenys (mokėtinos ar sumokėtos sumos, mokėjimų istorija, įsiskolinimai ir kt.); 
  • ►specialių kategorijų asmens duomenys nėra tvarkomi.

 

  • Duomenų saugumas užtikrinamas
  • Užtikrinamas organizacinių ir techninių duomenų tvarkymo ir saugumo priemonių įgyvendinamas tokiu būdu, kad taikant atitinkamas saugumo priemones, tokias kaip duomenų saugojimo trukmė, prieigos prie duomenų apsauga, valdymas ir kontrolė, techninės įrangos fizinis saugumas, būtų užtikrintas tinkamas ir pakankamas asmens duomenų saugumas, įskaitant apsaugą nuo duomenų tvarkymo be leidimo arba neteisėto duomenų tvarkymo ir nuo netyčinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo (vientisumo ir konfidencialumo principas).

 

  • Duomenų tvarkymo būdas, vieta
  • Duomenys tvarkomi automatiniu būdu, UAB „Litesko“ sutartiniu pagrindu pasitelkus išorinį paslaugų teikėją (duomenų tvarkytojas). Prieiga prie šios sistemos suteikiama tik tiems UAB „Litesko“ filialų darbuotojams, kuriems klientų asmens duomenys yra reikalingi jų darbo funkcijoms vykdyti.  

 

  • Telefoninių pokalbių įrašų saugojimo laikotarpis
  • Duomenų saugojimo trukmė – ne trumpiau kaip 30 kalendorinių dienų ir ne ilgiau kaip 6 mėnesiai arba iki ginčas bus išspręstas teisme/arbitraže arba kitoje institucijoje.

 

  • Telefoninių pokalbių įrašų duomenų gavėjai 
  • ► Telefoninių pokalbių įrašai nėra teikiami tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, kai teisės aktai įpareigoja kitaip. 
  • ► Trečiaisiais asmenimis nėra laikytini duomenų tvarkytojai, kurie asmens duomenis tvarko bendrovės vardu ir tik laikantis jos nurodymų (įgaliojimų).
  • ► Duomenys bendrovės sprendimu gali būti pateikti valstybės priežiūros institucijoms, ikiteisminio tyrimo įstaigai, prokurorui ar teismui dėl jų žinioje esančių administracinių, civilinių, baudžiamųjų bylų, kaip įrodymai ar kitais įstatymų nustatytais atvejais.  
  • ► Asmens duomenys nebus perduodami į trečiąją šalį ar tarptautinei organizacijai.

 

  • Duomenų subjektai turi šias teises:
  • ► žinoti (būti informuotam) apie savo duomenų tvarkymą;
  • ► susipažinti su savo duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi;
  • ► reikalauti ištaisyti duomenis, jeigu jie yra neteisingi, neišsamūs arba netikslūs;
  • ► nesutikti, kad būtų tvarkomi duomenys;
  • ► reikalauti apriboti, sunaikinti savo duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant teisės aktų nuostatų.

 

  • Duomenų subjektų teisių įgyvendinimas
  • ► Prašymą dėl aukščiau nurodytų teisių įgyvendinimo galite pateikti užpildydami šią formą ir pateikti vadovaujantis UAB „Litesko“ Privatumo pranešime nustatytais principais. Su duomenų apsaugos pareigūnu galite susisiekti el. paštu ([email protected]). Prašymas bus išnagrinėtas ir atsakymas pateiktas per 30 kalendorinių dienų.
  • ► Nepavykus išspręsti klausimo su UAB „Litesko“, duomenų subjektas turi teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, kurios interneto svetainės adresas yra www.vdai.lrv.lt (el. paštas [email protected]).