Nuo ko pradėti ir kur kreiptis
Jei kambariuose per karšta, reikėtų kreiptis į namo vidaus šildymo sistemas prižiūrinčią įmonę ir išsakyti dėl to nusiskundimus
Kaip sužinoti, kokia įmonė prižiūri vidaus šildymo sistemas Jūsų name
Daugumos namų gyventojai kiekvieną mėnesį iš namą prižiūrinčios įmonės gauna mokėjimo pranešimą apie priežiūros mokestį už suteiktas paslaugas. Mokėjimo pranešimo lapelyje paprastai nurodomas prižiūrinčios įmonės adresas ir telefono numeris. Šiuo telefono numeriu ir reikėtų kreiptis pirmiausia.
Jei esate daugiabučių namų savininkų bendrijos narys, informaciją apie namo vidaus šildymo sistemas prižiūrinčią bendrovę galite gauti iš savo bendrijos pirmininko ar administracijos.
Kas prižiūri gyvenamųjų namų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemas?
Namo šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemas prižiūri konkursą laimėjusi organizacija, kuriai mokamas mokestis už namo vidaus šilumos ūkio priežiūrą. Namo vidaus šilumos ūkio priežiūros klausimais (pavyzdžiui, „Kodėl kambariuose taip šalta arba karšta?“) klientai turi kreiptis į namą prižiūrinčios organizacijos darbuotojus, kurie atsako už racionalią šilumos ūkio priežiūrą.
Už ką atsakinga „Litesko“
„Litesko“, kaip šilumos energijos tiekimo įmonė, atsako už nustatytų parametrų šilumos energijos ir karšto vandens tiekimą iki namo įvado.
„Litesko“ šilumos energiją ir karštą vandenį tiekia iki namo įvado, o miesto savivaldybės (arba bendrijos) įgaliota arba konkursą laimėjusi namo šilumos ir karšto vandens įrenginius prižiūrinti organizacija garantuoja nustatytų parametrų šilumos energijos ir karšto vandens tiekimą klientui, vadovaudamasi tarpusavio šilumos energijos, karšto vandens tiekimo ir šildymo įrenginių priežiūros sutartimi.
Todėl klientams, besiskundžiantiems per žema ar per aukšta temperatūra butuose, „Litesko“ tiesiogiai padėti negali. Paprastai problemą išspręsti gali tik namo vidaus sistemas prižiūrinti bendrovė.